PRODUSE

Alegerea puterii variază în funcție de izolația mediului care trebuie încălzit și de dimensiunea acestuia. Pentru a vă ajuta să alegeți, puteți găsi un ghid pe această pagină  https://www.millheat.ro/ghid-de-selectie/

Pentru cei care cumpără direct de pe site-ul nostru www.millheat.ro, garanția se extinde la 5 ani.
Pentru a solicita reparații în garanție, este necesar:

  • păstrați factura de cumpărare;
  • contactați asistența comunicând numărul comenzii, factura și problema întâmpinată;
  • livrați produsul în garanție personal sau prin curier
  • costurile de transport sunt taxate de client.

Toate convectorele / radiatoarele Mill au un simbol fulger care indică dacă produsul generează sau nu căldură. Produsul ar trebui să genereze căldură dacă simbolul fulgerului este aprins. Dacă produsul, dintr-un anumit motiv, nu se încălzește atunci când simbolul fulgerului este aprins, este probabil o problemă cu produsul Mill.
Pentru a rezolva problema dacă încălzitorul este defect sau nu, efectuați următoarea rutină:

  1. resetați produsul;
  2. setați produsul la temperatura maximă (35 de grade);
  3. în termen de 5-10 minute produsul ar trebui să fie fierbinte, îl puteți verifica ținând mâna pe el;
  4. dacă convectorul / radiatorul nu se încălzește, puteți contacta magazinul de unde ați achiziționat pentru asistență suplimentară (amintiți-vă chitanța). Dacă produsul se încălzește și totul pare să fie în ordine, trebuie să-l calibrați pentru a se potrivi camerei în care se află.

CONVECTOARE DE PERETE

Când programați convectorul pentru modul de regresare zi sau noapte, perioada de regres va fi activă din momentul în care setați programul pe convector. Aceasta înseamnă că, dacă doriți ca temperatura să fie redusă la 7:30, trebuie să programați produsul la 7:30. Trebuie doar să programați produsul o dată pe zi și o dată pe noapte.
Dacă ați programat aragazul, programele vor fi active în următoarele zile:

  • Funcție de reducere a zilei: luni – vineri (1-5)
  • Funcția de mod nocturn: în fiecare noapte – Exemplu: să presupunem că doriți să programați convectoarele atât pentru reducerea zilei, cât și pentru cea nocturnă. Doriți următoarele programe:
    1. funcția de retrogradare a zilei trebuie să fie activă de la 7:30 la 14:30. Temperatura dorită: 17 grade;
    2. funcția Mod de noapte trebuie să fie activă de la 22:00 la 6:00. Temperatura dorită: 18 grade.

    Instrucțiuni pentru activarea funcției de reducere zilnică:

    1. La 7:30 mergeți la aragaz și apăsați simbolul SUN de pe termostat;
    2. Pe ecran va apărea „d”. Utilizați butoanele săgeată pentru a specifica ziua în care este programat convectorul (1 = luni, 2 = marți etc.). Nu decideți ce zile să programați. Spuneți produsului ce zi este când programați convectorul. Funcția de economisire zilnică este activă doar de luni până vineri și produsul trebuie să înțeleagă ce zi este pentru a urma rutina corectă. Confirmați apăsând butonul funcțional.
    3. „C” va clipi pe afișaj. Folosiți săgețile pentru a selecta 17 ca temperatură de regresare dorită. Confirmați apăsând butonul funcțional;
    4. „H” va clipi pe afișaj. Utilizați roata pentru a seta perioada de retragere la șapte ore (ceea ce înseamnă că va fi activă de la 7:30 la 14:30. Confirmați apăsând butonul funcțional;
    5. Funcția de retrogradare a zilei va fi activă de la 7:30 la 14:30 de luni până vineri. Temperatura de oprire va fi de 17 grade.

    Instrucțiuni pentru activarea funcției de mod nocturn:

    1. la ora 22:00 mergeți la aragaz și apăsați simbolul LUNA de pe termostatul aragazului;
    2. „C” va clipi pe afișaj. Folosiți săgețile pentru a selecta 18 ca temperatură de regresie dorită. Confirmați apăsând butonul funcțional;
    3. Pe ecran va clipi „H”. Folosiți săgețile pentru a seta perioada de regres la opt ore (ceea ce înseamnă că va fi activă de la 22:00 la 6:00. Confirmați apăsând butonul funcțional;
    4. funcția de retrogradare a zilei va fi activă de la 22:00 la 6:00 în fiecare zi. Temperatura de oprire va fi de 18 grade. Dacă există o pană de curent sau convectorul se oprește, acesta va uita programul și va trebui să repetați procedura de activare.
Încălzitoarele de moară își vor aminti temperatura selectată și vor continua la acea temperatură la revenirea energiei electrice (indiferent de cât de lungă este întreruperea curentului). Încălzitoarele nu își vor aminti programele de zi / noapte pe care le-ați programat pe încălzitor.

Această secțiune se aplică numai seriei Mill Invisible și Mill Glass: puteți găsi abateri între temperatura înregistrată pe convector și temperatura reală în care stați în cameră. Există mai multe motive posibile pentru acest lucru, dar cel mai frecvent este că convectorul este la o anumită distanță de locul în care în mod normal stați în cameră. De exemplu, când setați temperatura încălzitorului la 22 de grade, este normal să credeți că aceasta este temperatura pe care o veți obține. Cu toate acestea, senzorul de temperatură al încălzitoarelor este plasat pe produsul în sine, făcând posibilă devierea.
Pentru a putea regla temperatura, toate convectoarele Mill sunt echipate cu o funcție de calibrare, ceea ce înseamnă că temperatura înregistrată pe produs poate fi reglată. Se recomandă păstrarea convectorului pornit (cu aceeași setare a temperaturii) timp de 12 ore pentru a vă asigura că calibrarea este corectă.

Efectuați pașii următori pentru calibrarea produsului:

  1. apăsați butonul Funcție de două ori;
  2. C va clipi pe afișaj și încălzitoarele vor fi deschise pentru calibrare;
  3. folosiți butoanele +/- pentru a seta temperatura reală în cameră;
  4. confirmați modificarea apăsând o dată butonul Funcție. Simbolul fulgerului este verde, dar nu se generează căldură. Toate încălzitoarele cu panou Mill au un simbol fulger care indică dacă radiatorul generează sau nu căldură. Radiatorul ar trebui să genereze căldură dacă simbolul fulgerului este aprins. Dacă radiatorul, dintr-un anumit motiv, nu se încălzește atunci când simbolul fulgerului este aprins, este probabil o problemă cu convectorul Mill.

Pentru a rezolva problema dacă convectorul este defect sau nu, efectuați următoarea rutină:

  1. resetați încălzitorul;
  2. setați încălzitorul la temperatura maximă (35 de grade);
  3. în câteva minute aragazul ar trebui să fie fierbinte. O puteți verifica ținând mâna peste aragaz;
  4. dacă aragazul nu se încălzește, puteți contacta magazinul de unde ați cumpărat aragazul pentru asistență suplimentară (amintiți-vă chitanța). Dacă încălzitorul se încălzește și totul pare să fie în regulă, trebuie să calibrați încălzitorul pentru a se potrivi în camera în care se află.

CONVECTOARE PORTABILE

Acest răspuns se aplică doar seriei de convecție a morii: puteți găsi abateri între temperatura înregistrată pe convector și temperatura reală în care vă aflați în cameră. Există mai multe motive posibile, dar cel mai frecvent este că convectorul este la o anumită distanță de locul în care stai în mod normal în cameră. De exemplu, când setați temperatura pe convector la 22 de grade, este firesc să credeți că aceasta este temperatura pe care o veți obține. Cu toate acestea, senzorul de temperatură al încălzitoarelor este plasat pe produsul în sine, făcând posibilă abaterea. Pentru a putea regla temperatura, toate convectoarele Mill sunt echipate cu un termostat electronic cu funcție de calibrare, ceea ce înseamnă că temperatura înregistrată pe convector poate fi reglată.

Efectuați următoarele operații pentru calibrarea convectorului:

  • Țineți apăsat butonul cu trei linii ondulate timp de cinci secunde
  • C va clipi pe afișaj și convectoarele vor fi deschise pentru calibrare
  • Folosiți roata pentru a seta temperatura reală în cameră
  • Confirmați modificarea apăsând butonul cu trei linii ondulate o dată
  1. Opriți convectorul.
  2. Țineți apăsat butonul cu trei linii ondulate în timp ce reporniți convectorul.
  3. Puteți elibera ambele butoane când este afișată resetarea afișajului (luminile intermitente de pe afișaj).
  4. Convectorul pornește la temperatura standard de 22 de grade (SG2000MEC nu necesită reprogramare deoarece are un termostat mecanic). Toate încălzitoarele cu convecție Mill (cu excepția SG2000MEC) au un simbol fulger pe convector care indică dacă produsul generează sau nu căldură. Convectorul ar trebui să genereze căldură dacă simbolul fulgerului este aprins. Dacă, dintr-un anumit motiv, convectorul nu se încălzește atunci când simbolul fulgerului este aprins, este probabil o problemă cu produsul Mill.

Pentru a rezolva problema dacă convectorul este defect sau nu, efectuați următoarea rutină:

  1. resetați convectorul (SG2000MEC este o excepție);
  2. setați convectorul la temperatura maximă (35 de grade). (Dacă aveți un SG2000MEC setați convectorul la MAX);
  3. în câteva minute aragazul ar trebui să fie fierbinte. O puteți verifica ținând mâna peste aragaz;
  4. dacă convectorul nu se încălzește, puteți contacta magazinul de unde ați cumpărat aragazul pentru asistență suplimentară (amintiți-vă chitanța). Dacă convectorul se încălzește și totul pare să fie în ordine, trebuie să calibrați produsul pentru a se potrivi încăperii în care se află.

CONVECTOARE PORTABILE

Da, radiator cu ulei de la Mill Gent Air 1500W / 2000W WiFi.

Acest răspuns se aplică numai seriei de mori de ulei: este posibil să găsiți abateri între temperatura înregistrată pe radiator și temperatura reală în care stați în cameră.
Există mai multe motive posibile pentru acest lucru, dar cel mai frecvent este că produsul este la o anumită distanță de locul în care stai în mod normal în cameră. De exemplu, când setați temperatura la 22 de grade, este normal să credeți că aceasta este temperatura pe care o veți obține. Cu toate acestea, senzorul de temperatură al radiatorului este plasat pe produsul în sine, făcând posibilă devierea.
Pentru a putea regla temperatura, toate produsele Mill sunt echipate cu o funcție de calibrare, ceea ce înseamnă că temperatura înregistrată pe radiator poate fi reglată. Este recomandat să mențineți produsul pornit (cu aceeași setare a temperaturii) timp de 12 ore pentru a vă asigura că calibrarea este corectă.
Efectuați pașii următori pentru calibrarea radiatorului:

  1. apăsați butonul Funcție de două ori;
  2. C va clipi pe afișaj și convectoarele vor fi deschise pentru calibrare;
  3. folosiți roata pentru a seta temperatura reală în cameră;
  4. confirmați modificarea apăsând butonul cu trei linii ondulate o dată.

Când programați produsul pentru modul de regresare pe timp de zi sau de noapte, perioada de regres va fi activă din momentul în care setați programul pe radiator. Aceasta înseamnă că, dacă doriți ca temperatura să fie redusă la 7:30, trebuie să programați aragazul la 7:30. Trebuie doar să programați radiatorul o dată pe zi și o dată pe noapte.

Dacă ați programat produsul, programele vor fi active în următoarele zile:

  • funcție de reducere a zilei: luni – vineri (1-5);
  • Funcția de mod nocturn: în fiecare noapte. Exemplu: să presupunem că doriți să programați radiatoarele atât pentru reducerea diurnă cât și pentru cea nocturnă.

Doriți următoarele programe:

  • funcția de reducere a zilei activă de la 7:30 la 14:30. Temperatura dorită: 17 grade;
  • funcția Mod de noapte trebuie să fie activă de la 22:00 la 6:00. Temperatura dorită: 18 grade.

Instrucțiuni pentru activarea funcției de reducere zilnică:

  1. la 7:30 mergeți la sobă și apăsați simbolul SUN de pe termostatul radiatorului;
  2. Pe ecran va apărea „d”. Utilizați butonul FUNCȚIE (simbolul treptelor de viteză) pentru a specifica ziua de programare a radiatorului, deoarece funcția de retragere zilnică este activă numai de luni până vineri. Confirmați apăsând butonul cu trei linii ondulate;
  3. „C” va clipi pe afișaj. Folosiți roata pentru a selecta 17 ca temperatură de regresare dorită. Confirmați apăsând butonul cu trei linii ondulate;
  4. „H” va clipi pe afișaj. Folosiți roata pentru a seta perioada de retragere la șapte ore (ceea ce înseamnă că va fi activă de la 7:30 la 14:30. Confirmați apăsând butonul cu trei linii ondulate;
  5. funcția de retrogradare a zilei va fi activă de la 7:30 la 14:30 de luni până vineri. Temperatura de oprire va fi de 17 grade.

Instrucțiuni pentru activarea funcției de mod nocturn:

  1. la ora 22:00 mergeți la aragaz și apăsați simbolul LUNA de pe termostatul aragazului;
  2. „C” va clipi pe afișaj. Folosiți roata pentru a selecta 18 ca temperatură de regresare dorită. Confirmați apăsând butonul cu trei linii ondulate;
  3. Pe ecran va clipi „H”. Folosiți roata pentru a seta perioada de retragere la opt ore (ceea ce înseamnă că va fi activă de la 22:00 la 6:00. Confirmați apăsând butonul cu trei linii ondulate;
  4. funcția de retrogradare a zilei va fi activă de la 22:00 la 6:00 în fiecare zi. Temperatura de oprire va fi de 18 grade. Dacă există o pană de curent sau radiatorul este oprit, radiatorul va uita programul și va trebui să repetați procedura de activare.
  1. Opriți radiatorul.
  2. Țineți apăsat butonul cu trei linii ondulate în timp ce reporniți radiatorul.
  3. Puteți elibera ambele butoane când este afișată resetarea afișajului (luminile intermitente de pe afișaj).
  4. Radiatorul pornește la temperatura standard de 22 de grade.

WIFI

Toate produsele Mill vândute până în sezonul 2016/2017 includ radiatoare de primă generație.
Din sezonul 17/18 toate produsele Mill sunt convectoare de a doua generație.
Designul rămâne același, dar PCB-ul (placa de circuit imprimat) a fost actualizat, permițând noi caracteristici pentru convectoarele WiFi:

  • calibrarea încălzitoarelor prin intermediul aplicației Millheat;
  • porniți / opriți încălzitoarele prin intermediul aplicației Millheat;
  • adăugați „modul oprit” în programele dvs.;
  • adăugați încălzitoare autonome;
  • conversia de la Celsius la Fahrenheit.

Convectoarele de a doua generație sunt, de asemenea, compatibile cu protocolul WiFi 80211.b / g / n, în timp ce convectoarele de a doua generație sunt compatibile cu 80211.b / g.

    1. Fizic pe produs:
      – toate produsele au numărul de serie (numărul de serie din prima generație începe întotdeauna cu SKAG – numărul de serie din a doua generație începe întotdeauna cu SKAH);
      – toate produsele din a doua generație sunt marcate cu „Generația 2” sub capacul afișajului. Prima generație nu va conține niciun text sub capacul ecranului.

 

  1. Prin intermediul aplicației Millheat (numai produse WiFi). Dacă produsul se află într-o altă locație, îl puteți găsi în continuare prin intermediul aplicației Millheat:
    1. deschideți aplicația Millheat;
    2. alege camera în care este conectat produsul;
    3. selectați „Lista dispozitivelor”;
    4. selectați produsul din listă
    5. selectați butonul „Dezactivat” dacă aveți un produs de prima generație, va fi afișat următorul mesaj: „Aveți un produs cu versiunea 1 și acest dispozitiv nu acceptă pornirea / oprirea de la distanță a dispozitivului. Porniți / opriți manual aragazul cu comutatorul principal.
Nu, convectoarele trebuie să fie conectate la o rețea pentru a vă urmări setările din aplicația Millheat. Acesta este motivul pentru care nu este posibil să conectați produsele la o rețea locală fără acces la Internet.
Da, ca acasă. Singurul lucru de care aveți nevoie este WiFi Mill, router WiFi și acces la internet în locație. Puteți comuta cu ușurință între locațiile de pe ecranul de pornire din aplicația Millheat.
Da, produsul este întotdeauna conectat la rețeaua WiFI locală a casei dvs. Puteți opera produsul de oriunde în lume (dacă aveți WiFi sau 3G / 4G / 5G).
Toate setările sunt stocate în cloud Millheat și sunt apoi sincronizate automat cu încălzirea la revenirea puterii (și a internetului). Produsul urmărește ultima temperatură înregistrată până când alimentarea (și Internetul) este restabilită.
Convectoarele / radiatoarele nu pot urmări ceasul telefonului, deoarece acest lucru ar cauza probleme dacă călătoriți într-un alt fus orar. Pentru a evita acest lucru, convectoarele / radiatoarele urmează timpul în Millheat. Ora din aplicația Millheat poate diferi de ora de pe telefon.

Pentru a controla încălzirea local, procedați în felul următor.

  • Deconectați: apăsați o dată butonul WiFi de pe panoul de control al produsului. Aceasta vă permite să setați manual temperatura dorită (lumina WiFi de pe panoul de control al aragazului clipește încet în verde) folosind butoanele + și -.
  • Conectare: Apăsați din nou butonul WiFi de pe panoul de control al aragazului pentru a reconecta aragazul la Millheat (lumina WiFi de pe panoul de control arată lumină verde).
  1. Opriți produsul (comutatorul ON / OFF din partea dreaptă).
  2. Apăsați butonul de setări în timp ce reporniți produsul (dacă aveți o versiune mai veche, butonul este marcat cu un F).
  3. Puteți elibera ambele butoane când resetați afișajul (luminile de pe afișaj clipesc).
  4. Produsul începe la temperatura standard de 22 de grade.

Produsul pierde conexiunea la Internet cu Millheat și nu este posibilă operarea produselor cu aplicația. De asemenea, puteți vedea o lumină roșie pe indicatorul WiFi de pe panoul de control al aragazului. Produsul nu primește actualizări din aplicația Millheat și urmărește ultima temperatură înregistrată până când este din nou online. Produsul se conectează automat la cloud-ul Millheat atunci când internetul face backup.
NB! Amintiți-vă că puteți opera produsul dvs. local / manual (atunci când internetul nu este disponibil).

  • Apăsați o dată butonul WiFi de pe panoul de control al produsului. Aceasta vă permite să setați manual temperatura dorită (lumina WiFi de pe panoul de control al aragazului clipește încet în verde) cu butoanele + și -.
  • Apăsați lung butonul WiFi de pe panoul de control al aragazului pentru a reconecta aragazul la norul Millheat (indicatorul WiFi de pe panoul de control arată o lumină verde).

ROUTER WIFI

Setarea corectă a routerului atunci când utilizați radiatorul / convectorul Mill Wifi:

  1. asigurați-vă că WiFi-ul dvs. distribuie semnalul b / g / n. Majoritatea routerelor fac acest lucru automat și în acest caz nu este nevoie să schimbați nimic. Puteți verifica starea b / g / n conectându-vă la router prin computer;
  2. unele routere au două rețele diferite. Asigurați-vă că sunteți conectat la rețeaua de 2,4 GHz.

NB! Este important să utilizați rețeaua de 2,4 GHz atunci când alegeți WiFi!

  1. Rețea Ghz (rețeaua la care TREBUIE să fiți conectat la instalarea produsului)
  2. Rețea de 5 Ghz (rețeaua la care NU ar trebui să fiți conectat la instalarea produsului)
  3. După instalare, telefonul mobil poate fi conectat la una dintre cele două rețele Ghz. Motivul pentru care am ales rețeaua de 2,4 GHz pentru modulul WiFi este gama de top din această rețea.

Setări: Dacă nu puteți conecta produsul la rețeaua dvs. Wi-Fi, este posibil ca setările implicite ale routerului de internet pe banda Wi-Fi de 2,4 GHz să necesite unele ajustări. Produsele noastre sunt compatibile cu routerele „toate”, dar avem experiență că unor routere de pe piață nu le place IOT (lucruri care funcționează pe Wi-Fi, dar nu există telefoane, PC-uri, tablete etc.). De aceea, uneori au nevoie de modificări pentru ca totul să funcționeze.

Produsele din a doua generație necesită următoarele setări pentru rețeaua WiFi de 2,4 GHz:

  1. 2,4 Ghz 2. 802.11b / g / n
  2. Parolă WPA2 (criptare AES)
  3. Canalul 10 (sau inferior)
  4. Lățime de bandă de 40 MHz

Dacă nu puteți conecta produsul Mill la rețeaua dvs. WiFi sau pierdeți conexiunea, rețeaua este instabilă, deci este probabil ca setarea implicită a routerului pe banda WiFi de 2,4 Ghz să aibă nevoie de o anumită ajustare.
Înainte de a încerca să conectați dispozitivul Mill la aplicație, faceți următoarele:

  • reporniți telefonul pentru a vă asigura că nu sunt blocate servicii pe telefon;
  • reporniți routerul Wifi;
  • asigurați-vă că telefonul dvs. este conectat la rețeaua WiFi de 2,4 Ghz. Odată ce produsul este conectat, puteți utiliza din nou 5Ghz;
  • asigurați-vă că VPN-ul nu este activat pe telefon sau router, deoarece VPN va împiedica conectarea aplicației la serverele noastre;
  • verificați dacă nu aveți un program antivirus cu un firewall activ pe telefon. Paravanul de protecție poate împiedica conectarea aplicației la serverul nostru;
  • asigurați-vă că produsul are o acoperire WiFi bună.

Dacă toate sfaturile de mai sus au fost implementate și încă nu vă puteți conecta, este posibil ca routerul dvs. WiFi să fie ajustat. Aceste reglaje sunt doar temporare și pot fi schimbate din nou de îndată ce convectorul / radiatorul este conectat. Vă rugăm să efectuați următoarele modificări:

  • opriți-vă 5Ghz;
  • schimbați modelul Wi-Fi de 2,4 Ghz din AUTO / 802.11b / g / n și 802.11G. Este posibil ca unele routere să nu aibă opțiunea 802.11G, încercați 802.11G / N. Există, de asemenea, routere care utilizează alți parametri, ei numindu-i „Mod” . Dacă aveți un astfel de router, vă rugăm să comutați de la modul 1 la modul 3. Dacă produsul este conectat, se recomandă să îl lăsați în modul 2.

Pentru a vă conecta / configura dispozitivul, trebuie să rămâneți în rețeaua de 2,4 Ghz. Unele routere transmit atât 2.4 GHz, cât și 5 GHz pe același nume de rețea. Telefonul va selecta banda pe baza puterii semnalului. O modalitate de a rezolva acest lucru este să plasați dispozitivul și smartphone-ul la o distanță bună de cel mai apropiat nod de plasă.
Distanța face ca semnalul de 5 GHz să fie slab și telefonul va selecta automat 2,4 GHz.
Odată ce dispozitivul este conectat, îl puteți muta în orice poziție doriți.

Vă recomandăm să vă contractați furnizorul de internet. Acestea vă pot ajuta să efectuați aceste modificări pe baza ghidurilor noastre. Dacă nu vă pot ajuta, vă rugăm să ne trimiteți prin e-mail marca și modelul routerului. De asemenea, scrieți în e-mail ce ați încercat până acum și cât de departe ați ajuns în procesul de conectare. Cu cât ne oferiți mai multe informații, cu atât vă putem oferi mai rapid soluția potrivită.

Nu neaparat. Atâta timp cât routerul WiFi are o capacitate suficientă pentru numărul de dispozitive active și distribuie semnalul b / g, aceasta nu ar trebui să fie o problemă
Asigurați-vă că aveți suficient semnal WiFi atunci când intenționați să montați dispozitivul. Amintiți-vă că intervalul de semnal WiFi de pe încălzitor este mai mic decât ceea ce experimentați, de exemplu, telefoanele mobile. Asigurați-vă că încălzitorul, telefonul și routerul WiFi sunt aproape împreună în timpul instalării. Diferite materiale de construcție vor afecta gama routerului WiFi. Gama semnalului WiFi este influențată în principal de tipul de material cu care este construită casa (beton, lemn etc.). Dacă vă confruntați cu un semnal WiFi slab, se recomandă creșterea semnalului utilizând un extender WiFi (repetor / extender) pentru a vă asigura că produsele au un semnal stabil.
Nu, dar verificați dacă routerul dvs. WiFi transmite un semnal de 2,4 GHz și dacă aveți capacitate disponibilă pentru dispozitivele dvs. pe router.

APLICAȚIA MILLHEAT

Un dispozitiv independent este un convector care nu este conectat la o cameră din aplicația Millheat.
Dispozitivele independente nu vor respecta un program dacă nu sunt conectate la o cameră. În loc să urmeze un program, acesta poate fi acționat printr-o funcție de temporizare care vă permite să porniți și să opriți încălzirea.
Toate tipurile de convectoare / radiatoare WiFi pot fi utilizate ca dispozitive independente, dar convectorul / radiatorul trebuie să fie de a doua generație.

Nimeni până în prezent, dar lucrăm cu IFTTT pentru a face acest lucru posibil.

Puteți schimba adresa de e-mail pe care se află contul dvs. de utilizator cu câțiva pași simpli în aplicația Millheat:

  1. Accesați ecranul principal.
  2. Accesați setările selectând simbolul cu trei linii.
  3. Selectați „Informații personale”.
  4. Selectați „Schimbați adresa de e-mail”.
  5. Introduceți noua adresă de e-mail și selectați „Obțineți codul PIN”.
  6. Introduceți codul PIN în căsuța de e-mail și introduceți-l, apăsați OK.
  1. Accesați ecranul principal.
  2. Accesați setările selectând simbolul cu trei linii.
  3. Selectați „Informații personale”.
  4. Selectați „Schimbați adresa de e-mail”.
Da. Puteți comuta cu ușurință între locații în partea de sus a ecranului principal în aplicația Millheat.

Adăugați un utilizator la domiciliu: selectați pictograma cu trei puncte din colțul din dreapta sus al ecranului de pornire. Veți vedea un meniu în care alegeți „Partajați acasă”. NB! Cei cu care partajați casa dvs. pot repara toate dispozitivele din casa pe care o partajați. Ei pot controla casa la fel ca tine.
Urmați instrucțiunile pentru a partaja o casă: Scoateți un utilizator de acasă:

  1. Pe ecranul de start, selectați pictograma de setări cu trei linii în colțul din stânga sus.
  2. Selectați „Utilizatori” din meniul „Setări”
  3. Selectați casa pe care doriți să o schimbați
  4. Selectați „Eliminați partajarea” de la persoana la care nu mai doriți să acordați acces la casă.

Da, dar numai dacă le oferiți acces pentru a vă controla încălzirea prin intermediul aplicației Millheat.
Selectați „Partajați case” și introduceți adresa de e-mail a persoanei la care doriți să acordați acces (notă: persoana trebuie mai întâi să se înregistreze ca utilizator în aplicația Millheat cu adresa de e-mail la care trimiteți o invitație).

Dacă doriți să partajați mai multe case / locații, trebuie să repetați procesul de partajare pentru fiecare casă.
NB! Cei cu care îți împărtășești casa pot repara orice încălzitoare din casa pe care o împărtășești.
Ei pot controla casa la fel ca tine.

Pentru a elimina un utilizator de acasă:

  1. Pe ecranul de start, selectați pictograma de setări cu trei linii în colțul din stânga sus.
  2. Selectați „Utilizatori” din meniul „Setări”
  3. Selectați casa pe care doriți să o schimbați
  4. Selectează „Elimină partajarea” de la persoana pe care nu mai ai acces la casa pe care vreau să o dau.
Verificați dacă e-mailul cu codul PIN nu se află în dosarul de spam al e-mailului dvs. Rețineți că trebuie să introduceți adresa de e-mail numai înainte de a selecta „Obțineți codul PIN”. Parola pe care ați ales-o este introdusă dacă ați primit codul PIN prin e-mail.

Selectați „Înregistrați” în partea de jos a ecranului de conectare și urmați instrucțiunile de mai jos:

  1. introduceți adresa de e-mail
  2. Selectați „Obțineți codul PIN”
  3. Includeți codul PIN în căsuța de e-mail și introduceți-l
  4. Adăugați parola de conectare selectată pentru aplicația Millheat
  5. Selectați „Următorul”
  6. Adaugă numele tău și termină înregistrarea.
Pentru a utiliza aplicația Millheat, se aplică următoarele cerințe minime de sistem de operare: iOS: versiunea 8.0 sau o versiune ulterioară (vă rugăm să rețineți că iPhone 5S sau mai nou este necesar pentru a utiliza aplicația Millheat. Aceasta este o cerință de la Apple și, din păcate, nu putem accepta modele mai vechi) Android: versiunea 4.2 sau o versiune ulterioară.

Puteți descărca gratuit aplicația Millheat din App Store (pentru dispozitive Apple) și Google Play (pentru dispozitive Android). Căutați: Millheat Cerințe de sistem: iOS: Versiunea 8.0 sau o versiune ulterioară (Notă: iPhone 5S sau o versiune ulterioară este necesară pentru a utiliza aplicația Millheat) Android: versiunea 4.2 sau o versiune ulterioară.
Această problemă este cel mai probabil legată de faptul că rețeaua Wi-Fi la care sunteți conectat are un firewall foarte strict care împiedică aplicația să comunice cu serverul. Aceasta este o problemă obișnuită atunci când firewall-urile sunt foarte stricte.
Asigurați-vă că rețeaua Wi-Fi are următoarele porturi deschise în firewall, apoi totul va funcționa din nou normal: TCP / IP 5000 (gateway http, aplicație cu platformă) 443.9005 (gateway https, aplicație cu platformă) 9100 (echilibru de încărcare sau dispozitiv conectare la cloud) 8000,9000,9004 (conectare dispozitiv la cloud) 9001 (date dispozitiv push, cmd control dispozitiv, aplicație cu platformă) 80 (toate serviciile terților) UDP: 6689 (unicast în intranet, dispozitiv cu cloud prin router) 7689, 8689 (transmisie în intranet, aplicație cu dispozitiv prin router).
Alternativ, vă puteți deconecta de la Wi-Fi și puteți utiliza numai datele mobile ale telefonului.
Veți vedea că aplicația funcționează normal.
Pentru Android, Google Play arată ce permisiuni are nevoie aplicația atunci când descărcați aplicația Millheat, dar vă poate oferi o imagine oarecum distorsionată a informațiilor utilizate de fapt, deoarece acestea au categorii destul de largi.

Fotografii / Media / Fișiere: Aplicația trebuie să aibă acces la fișierele de pe telefon, astfel încât aplicația să poată fi instalată pe dispozitivul dvs. Android. Fotografiile / media nu pot fi accesate.
Informații despre conexiunea WiFi: aplicația are nevoie de această permisiune pentru a vă conecta dispozitivele Mill WiFi la ID-ul dispozitivului WiFi și informații despre apel: Google Play are nevoie de ID-ul dispozitivului pentru a descărca și instala aplicația.
Informațiile despre apel nu pot fi accesate.
Calibrarea vă permite să calibrați temperatura dispozitivului în funcție de temperatura reală din cameră fără a fi prezentă fizic. Pentru funcția de calibrare este necesar un dispozitiv Mill din a doua generație.
Funcția de temporizare de pe dispozitivul independent poate fi comparată cu un temporizator obișnuit de pe telefon.
Pentru a seta temporizatorul pe un dispozitiv autonom, procedați în felul următor:

  1. Alegeți din ce dispozitiv independent doriți să setați un cronometru în prezentarea generală a ecranului de pornire.
  2. Selectați „Timer”.
  3. Apăsați semnul „+” în colțul din dreapta sus.
  4. Setați temporizatorul: o Setați ora dorită și în ce zile ale săptămânii doriți să-l utilizați o Alegeți dacă temporizatorul trebuie să pornească sau să oprească încălzirea.
  5. Alegeți un nume pentru temporizator.
  6. Selectați „Salvare” după setarea temporizatorului. Vă rugăm să rețineți că trebuie să setați două temporizatoare dacă doriți ca încălzirea să pornească automat la ora 14:00. iar la ora 17:00.

Puteți partaja doar părți din casa dvs. (dacă nu doriți să partajați toate camerele).
Puteți partaja o casă sau o cameră urmând acești pași:

  1. Pe ecranul principal, selectați simbolul celor trei puncte din colțul din dreapta sus.
  2. Selectați „Partajați case”.
  3. Selectați „Ok”.
  4. Introduceți adresa de e-mail a persoanei cu care doriți să partajați casa sau camera.
  5. Selectați „Partajați casa” sau „Partajați camere individuale”.

Puteți elimina utilizatorii oricând selectând „Setări” și „Utilizator”.
Rețineți că partajarea nu este actualizată, deci dacă sunt adăugate dispozitive Mill WiFi noi, trebuie să ștergeți partajarea și să vă repartizați casa, astfel încât utilizatorii cu care vă partajați casa să aibă o casă actualizată.

Da, este posibil să schimbați camere sau să o faceți independentă de o cameră (numai pentru produsele din a doua generație).
Schimbați camera la care este conectat dispozitivul, efectuați următoarele din ecranul de pornire:

  1. Alegeți camera la care aragazul este conectat în prezent
  2. Selectați „Lista dispozitivelor” în partea de jos a ecranului „Cameră”
  3. Selectați dispozitivul pe care doriți să îl schimbați într-o altă cameră
  4. Selectați simbolul „…”
    1. Selectați „Schimbare cameră”
    2. Alegeți camera pe care doriți să o modificați sau creați una nouă selectând semnul „+” din colțul din dreapta sus. Urmați instrucțiunile din videoclipul de mai jos pentru a schimba camera la care este conectat un aragaz.

Asigurați aragazul independent (dispozitiv independent):
Pentru aragazele de a doua generație, este de asemenea posibil să eliminați conexiunea la o cameră și să faceți încălzirea autonomă:

  1. Alegeți camera la care aragazul este conectat în prezent
  2. Selectați „Lista dispozitivelor” în partea de jos a ecranului „Cameră”
  3. Selectați dispozitivul pe care doriți să îl schimbați într-o altă cameră
  4. Selectați simbolul „…”:
    1. Selectați „Anulați atribuirea camerei
    2. Selectați „OK”
    3. Încălzitorul este afișat în prezentarea generală „Dispozitiv autonom” pe ecranul principal.

Modul de vacanță este o funcție care vă permite să setați cu ușurință toate produsele conectate la casa dvs. la o anumită temperatură pentru o anumită perioadă.
Aceasta este o opțiune bună atunci când plecați în vacanță în loc să vă resetați programele.
De exemplu, modul de vacanță poate fi folosit și la ieșirea din casa de vacanță la sfârșitul weekendului. Modul Vacanță este activat urmând pașii următori:

  1. Selectați pictograma setărilor de pe ecranul de pornire (trei linii în colțul din stânga sus).
  2. Selectați „modul vacanță”.
  3. Alegeți casa pentru care doriți să activați modul de vacanță și selectați „Următorul”.
  4. Setați data și ora vacanței (începutul și sfârșitul).
  5. Activați modul vacanță “
  6. Setați temperatura dorită pentru toate convectoarele / radiatoarele alocate casei dvs. în sezonul de vacanță.

Este posibil să setați o perioadă de vacanță în viitor, dar nu este posibil să înregistrați mai mult de o vacanță la un moment dat. Când modul Vacanță este activat, ecranul de pornire vă va spune că casa dvs. este în modul Vacanță.

Pentru a elimina un program, procedați în felul următor:

  1. Selectați „Programe” pe ecranul principal.
  2. Selectați programul pe care doriți să îl eliminați.
  3. Selectați „ștergeți programul”.

NB! „Programul implicit” nu poate fi șters.

Temperatura curentă a camerei nu este vizibilă în aplicație Dacă nu vedeți o temperatură în aplicație, conexiunea a fost pierdută. Două sfaturi:

  1. Opriți produsul, așteptați 10 secunde, apoi porniți-l. Ar trebui să se reconecteze. Aceasta presupunând că nu v-ați schimbat numele sau parola rețelei WiFi, caz în care trebuie să resetați dispozitivul și să adăugați din nou dispozitivul la aplicație.
  2. Pentru a preveni pierderea conexiunii produsului în viitor, se recomandă să vă conectați la router și să efectuați următoarele modificări: – Canalul 1-10, nu utilizați AUTO – DHCP trebuie activat (activat) – WMM și APSD sau altele modurile de economisire a energiei o prioritatea traficului în router trebuie dezactivată (acest lucru va menține încălzitorul conectat)